Ekonomi

Trendyol Uluslararası Hedeflerini İş Ortakları Zirvesi’nde Paylaştı

E-ticaret platformu Trendyol, Kasım ayı kampanyaları öncesinde ‘İş Ortakları Zirvesi’ etkinliğinde binlerce iş ortağıyla bir araya geldi. Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen etkinlikte Trendyol, uluslararası hedeflerini iş ortaklarıyla paylaştı. Trendyol, bu yıl kasım ayı kampanyalarını Türkiye’nin yanı sıra Almanya, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman pazarlarına da taşıyacak.

Dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, bu yıl yurtdışında Kasım ayı kampanyalarına hazırlanan binlerce iş ortağıyla ‘İş Ortakları Zirvesi’ etkinliğinde bir araya geldi. Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen etkinlikte Trendyol, Satıcı Panelindeki yeni özellikleri duyurdu. Trendyol, kasım ayına özel olarak, hisse senedi alımlarını desteklemek ve iş ortaklarının daha fazla hacim yapmalarını sağlamak amacıyla erken ödeme özelliğiyle bazı finansal takviyeleri de hayata geçirdi.

“Satıcılarımızın büyümesine önemli katkı sağlayacağız”

İş Ortakları Zirvesi’nin açılışında konuşan Trendyol Grubu CEO’su Fazilet İnan, yurt içi ve yurt dışında 30 milyondan fazla müşteriye sahip olduklarını söyledi. Trendyol’un yarattığı istihdam etkisinin 2 milyon kişiyi aştığını belirten İnan, “Kasım ayı, satıcılarımızın işlerini büyütebildiği, aynı zamanda müşterilerimizin de avantajlı alışveriş fırsatlarına sahip olduğu bir dönem. Trendyol ekosistemini önümüzdeki yıllarda da genişletmeyi hedefliyoruz. Kasım ayı kampanyalarıyla her yıl olduğu gibi bu yıl da satıcılarımızın iş büyümesine değerli bir katkı sağlayacağız.” E-ticarette başarının tüm ekosistemden yararlanılması ve büyütülmesiyle mümkün olacağına inanıyoruz. Esnafın, KOBİ’lerin ve bu ekosistemin tüm aktörlerinin dahil olduğu kapsayıcı modeller ancak uzun vadede verimli ve başarılı olabilir. Buna göre kampanya hacmimizin yaklaşık yüzde 95’ini sağlayacağız. “Satıcılarımıza yetişiyoruz. Kısa sürede birlikte bir Trendyol oluşturduk. Önümüzdeki 3 yıl içinde satıcılarımızla birlikte bir Trendyol daha yaratacağız. Dolayısıyla satıcılarımıza iş hacimlerini kısa sürede ikiye katlama potansiyeli sunuyoruz. zamanı” dedi.

42 bin satıcı ilk kez ihracatla buluştu

Trendyol, Türkiye’nin ihracatçı sayısına ve ihracat hacmine katkı sağlamak için çalışmalarını sürdürüyor. 2022 yılının başından bu yana 51 binden fazla satıcının ihracat yapmasına olanak sağlayan platform, ilk kez 42 bin satıcıyı ihracatla buluşturdu. Satıcılar 2 yıllık süreçte yurt dışına 37 milyondan fazla eser sattı.

Trendyol, Kasım ayından itibaren bayilerini Körfez ülkelerine açacak. Kasım kampanyalarını bu yıl ilk kez Almanya, Azerbaycan, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da da hayata geçirecek olan Trendyol, tüm satıcılarını ihracatçıya dönüştürmeyi hedefliyor. Yurt dışına mikro ihracatla satış yapmak isteyen Trendyol satıcılarının satıcı panelinde mikro ihracata izin vermesi ve faturalarını mikro ihracata uygun düzenlemesi yeterlidir. Daha önce hiç ihracat yapmamış firmaların mikro ihracat yapabilmeleri için tek seferlik gümrük kaydı yaptırmaları gerekirken Trendyol, satıcıları adına bu süreci kolaylaştırmak için Ticaret Bakanlığı ile işbirliği içinde hareket ediyor. – İSTANBUL

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu